سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه بگم (شنبه 88/9/21 ساعت 4:54 عصر)

چی بگم از کجا بگم
دردمو با کیا بگم

بهتره که دم نزنمبهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
حرفی از عشقم نزنم
از عشقی که گم شد ورفت
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
عاشق مردم شدو رفت
عشقی که بی فروغ نبود
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
برای من دروغ نبود
بغض نشسته تو گلوم
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
وقتی نشستی روبه روم
من از خودم چرا بگم
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
باید از اون چشا بگم
خیره تو چشم مست تو
دست میدم به دست تو
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
دل از زمونه میکنم
حرف دلم رو میزنم
چه حالتی داره چشات
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
نرگس بیماره چشات
چشم تو خوابم میکنه
مست و خرابم میکنه
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
وقتی نشستی رو به من
ازعاشقی بگو به من
بزار چشات دل ببره
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
اینجوری باشه بهتره
چشات اگه پس نزنن
چشای سرسپردمو
بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir
میشه فراموش کنم
خاطره های مردمو

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.comبهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com